Αναδυόμενες Tεχνολογίες

Οι Έλληνες βάζουν τεχνητή νοημοσύνη στις διακοπές τους

ai-traveling

Οι Έλληνες, που κάνουν ταξίδια, είναι έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν νέες τεχνολογίες και καινοτομίες, οι οποίες βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και μπορούν να αλλάξουν τις ταξιδιωτικές συνήθειες, βοηθώντας τους να επιλέξουν προορισμούς στο μέλλον. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει, μεταξύ άλλων, η έρευνα “Travel Report”, η οποία αποκαλύπτει τις τάσεις και τα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές.

Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από 4 στους 10 καταναλωτές θέλουν να δοκιμάσουν την τεχνολογία AI, που σχεδιάζει πιο εξατομικευμένα δρομολόγια ταξιδιού. Στο μεταξύ, για το 29,6% των Ελλήνων, η δυνατότητα να επισκεφθούν εικονικά τον προορισμό πριν το ταξίδι, με τη βοήθεια εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας, είναι ιδιαίτερα ελκυστική.

Περαιτέρω, όπως δείχνει η έρευνα, άλλα τεχνολογικά μέσα, όπως τα εργαλεία σύγκρισης τιμών, παίζουν καθοριστικό ρόλο για την οργάνωση των ταξιδιών για την πλειοψηφία των καταναλωτών (78%).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων, που ταξιδεύουν, παίρνει ιδέες από φίλους (62,1%) και ταξιδιωτικά blogs/sites (61%) για να επιλέξει τον καλοκαιρινό προορισμό. Άλλες δημοφιλείς πηγές έμπνευσης περιλαμβάνουν προτάσεις από μέλη της οικογένειας (49%) και από τα κοινωνικά δίκτυα (40%).

Για ποιο λόγο ταξιδεύουν

Η έρευνα της Klarna δείχνει ότι το 94% των Ελλήνων καταναλωτών σκοπεύει να πάει διακοπές αυτό το καλοκαίρι και το 73% από αυτούς σχεδιάζει να ταξιδέψει στην Ελλάδα, δείχνοντας την προτίμηση στη χώρα μας για καλοκαιρινό προορισμό. Ταυτόχρονα, το 11,9% θα ταξιδέψει σε γειτονική χώρα και το 17,8% σε κοντινή χώρα εντός Ευρώπης. Μόνο το 7,5% σκοπεύει να κάνει μακρινό ταξίδι σε άλλη ήπειρο.

Οι κύριοι λόγοι, για τους οποίους οι Έλληνες κάνουν ταξίδια, είναι για να χαλαρώσουν (78,7%) και να ανακαλύψουν νέα μέρη και πολιτισμούς (55,8%). Επιπλέον, το 54,8% των συμμετεχόντων στην έρευνα θέλει να περάσει χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους στις διακοπές και το 54% αναζητά ταξιδιωτικές εμπειρίες για κοινωνικοποίηση και διασκέδαση.

Σε ερώτηση για το με ποιον θα περάσουν τις καλοκαιρινές διακοπές, το 49,2% απάντησε ότι σχεδιάζει να πάει διακοπές με την οικογένεια του, ακολουθώντας την μέση τάση στις ΗΠΑ και την υπόλοιπη Ευρώπη (49,4%). Μεταξύ των καταναλωτών που ανήκουν στην Gen Z (18-25 ετών), περισσότεροι από τους μισούς (59,4%) δήλωσαν ότι θα πάνε διακοπές με φίλους, ενώ η πλειοψηφία των Millennials (26-41 ετών) σκοπεύει να ταξιδέψει με τον/την σύντροφό τους.

Η αύξηση στις τιμές διαμονής και τα μεταφορικά κόστη (42,7%) είναι η μεγαλύτερη δυσκολία, που οι περισσότεροι Έλληνες ταξιδιώτες αντιμετωπίζουν και από την οποία θέλουν να απαλλαγούν. Την αύξηση στις τιμές ακολουθούν τα καταλύματα, που δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες ή στις διαφημίσεις (14,2%), γεγονός που αναδεικνύει την ανάγκη για αξιόπιστες επιλογές στις κρατήσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περισσότερα