Στα $11,4 τρισ. η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου το 2029
Το φράγμα των $11,5 τρισ. θα προσεγγίσει με ορίζοντα το 2029 η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, με τις εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής να τροφοδοτούν τη ραγδαία ανάπτυξη της αγοράς. Μελέτη της Juniper Research εκτιμά ότι η διεύρυνση της αξίας των παγκόσμιων συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου θα είναι ταχύτατη, αφού κατά το 2024 το αντίστοιχο μέγεθος θα είναι της τάξης των $7 τρισ.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, την άνοδο, της τάξης του 63% μεταξύ 2024-2029, θα οδηγήσει η αυξανόμενη υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στις αναδυόμενες αγορές. Σε αυτές τις περιοχές, οι εναλλακτικές μέθοδοι πληρωμών θα επιτρέψουν στους καταναλωτές σε αγορές, που δεν επικεντρώνονται στις κάρτες, να πραγματοποιούν αγορές στο Διαδίκτυο για πρώτη φορά.
Η αξία των παγκόσμιων συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου θα φτάσει τα $7 τρισ. το 2024
Η έρευνα προβλέπει ότι, έως το 2029, 360 δισ. συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου θα πραγματοποιηθούν με χρήση εναλλακτικών μεθόδων πληρωμών, αποτελώντας το 69% των παγκόσμιων συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου. Να σημειωθεί ότι η Juniper Research μετρά ως εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής οποιαδήποτε μεταφορά χρημάτων χωρίς μετρητά και χωρίς κάρτα, όπως ψηφιακά πορτοφόλια και πληρωμές από λογαριασμό σε λογαριασμό.
Καθώς τα εναλλακτικά κανάλια κάνουν τις πληρωμές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου πιο περιεκτικές, οι καταναλωτές χωρίς τραπεζικές συναλλαγές στις αναδυόμενες αγορές αναμένεται να αλλάξουν τις αγοραστικές τους συνήθειες στο Διαδίκτυο. Αυτή η στροφή θα συμπληρωθεί με αυξημένες επενδύσεις σε οικοσυστήματα παράδοσης, καθιστώντας τις παραδόσεις πιο βιώσιμες και αυξάνοντας την πρόταση αξίας του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Εναλλακτικά κανάλια πληρωμών
“Οι εναλλακτικές επιλογές πληρωμής έχουν αυξηθεί σημαντικά, με τους όγκους συναλλαγών μέσω αυτών των καναλιών να ξεπερνούν τις κάρτες στις αναδυόμενες αγορές. Καθώς οι έμποροι προσπαθούν να προσελκύσουν νέους χρήστες και να επεκταθούν σε νέες γεωγραφικές περιοχές, πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να εξελίξουν τα εναλλακτικά κανάλια πληρωμών σε βασική στρατηγική τους, ώστε να το επιτύχουν αυτό”, σχολιάζει η συγγραφέας της έρευνας Lorien Carter.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, σε αυτό το σκηνικό, οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην τοπική προσαρμογή πληρωμών. Η έρευνα προβλέπει ότι, καθώς οι πάροχοι προσφέρουν περισσότερα εναλλακτικά μέσα πληρωμών, η προσφορά κατάλληλων επιλογών πληρωμής στους τελικούς χρήστες κατά την ολοκλήρωση της αγοράς θα είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτιστοποίηση της όλης διαδικασίας και την προσέλκυση περισσότερων πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Οι πάροχοι μέσων πληρωμών θα πρέπει να μεγιστοποιούν την ικανοποίηση των πελατών, προσαρμόζοντας τις επιλογές αγοράς στην τοποθεσία και τα δημογραφικά στοιχεία των μεμονωμένων καταναλωτών. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω συνεργασιών με τοπικές εταιρείες πληρωμών, που έχουν εις βάθος γνώση των προτιμήσεων των καταναλωτών και υποστηρίζουν τοπικές επιλογές πληρωμής.
Να σημειωθεί ότι η νέα έρευνα για τις πληρωμές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου της Juniper Research στηρίζεται σε αναλύσεις και προβλέψεις για περισσότερα από 54.700 σημεία δεδομένων σε 60 χώρες σε διάστημα πέντε ετών.