Τεχνολογία - Πληροφορική

Αύξηση τζίρου έφεραν στο 1/3 των ΜμΕ οι ψηφιακές πληρωμές

online-payments-payment-shopping-ecommerce

Σε αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων και δη των μικρομεσαίων μπορεί να οδηγήσει η υιοθέτηση των ψηφιακών πληρωμών. Η τάση αυτή, που ισχύει πανευρωπαϊκά, επιβεβαιώνεται και στην Ελλάδα, καθώς το 1/3 (το 32%) των μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων δηλώνει ότι η χρήση των ψηφιακών μέσων πληρωμών συνοδεύτηκε από άνοδο των πωλήσεών τους.

Μάλιστα, για τις ελληνικές ΜμΕ, που είδαν τον τζίρο τους να αυξάνεται με την υιοθέτηση των ψηφιακών καναλιών πληρωμής, η αύξηση αυτή κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητη ήταν. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με έρευνα της Visa, οι ψηφιακές πληρωμές ενίσχυσαν τον κύκλο εργασιών σε ποσοστά που κυμαίνονται μεταξύ 6% και 15%.

Η τόνωση των πωλήσεων δεν είναι το μόνο θετικό σημείο, που αναγνωρίζουν οι μικρές και μεσαίες εταιρείες στις ψηφιακές πληρωμές. Εκτός από την ευθεία συσχέτιση μεταξύ τζίρου και digital payments, οι ΜμΕ συμπεριλαμβάνουν στα οφέλη τη βελτιωμένη εμπειρία σε επίπεδο ασφάλειας πληρωμών και την απλοποίηση των τρόπων πληρωμής.

Σε σχέση με την εξασφάλιση της πληρωμής, σχεδόν έξι στους δέκα συμμετέχοντες, ποσοστό που ανέρχεται σε 58%, υποστήριξε πως με τις ψηφιακές πληρωμές μειώνεται ο κίνδυνος μη είσπραξης. Την ίδια στιγμή, ένα ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό, που άγγιξε το 64%, αντιλαμβάνεται τις ψηφιακές πληρωμές ως την πλέον απλούστερη μορφή πληρωμών σε σχέση με άλλες πρακτικές.

Οφέλη για τις ευρωπαϊκές εταιρείες

“Είναι κομβικό για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όπου στην Ελλάδα αποτελούν συντριπτική πλειονότητα, να προσαρμοστούν γρήγορα στις αλλαγές, ώστε να αναπτυχθούν σε ένα περιβάλλον, που μεταβάλλεται δυναμικά”, αναφέρει η σχετική έκθεση.

Από την έρευνα, που πραγματοποίησε η εταιρεία Dynata, μετά από ανάθεση της Visa και στην οποία συμμετείχαν 5.500 μικρές επιχειρήσεις από όλη την Ευρώπη, προκύπτει ότι - για παράδειγμα - η πλειοψηφία (58%) των ΜμΕ στη Μεγάλη Βρετανία συμφώνησε ότι οι πελάτες ξοδεύουν περισσότερα όταν χρησιμοποιούν κάρτες.

Στο μεταξύ, σχεδόν οι μισές βρετανικές ΜμΕ (45%), που συμμετείχαν στην έρευνα, σημείωσαν αύξηση στον κύκλο εργασιών τους, αφού άρχισαν να δέχονται πληρωμές με κάρτα. 

Την ίδια στιγμή, πάνω από τα δύο τρίτα (67%) των βρετανικών ΜμΕ θεωρούν ότι οι πληρωμές με κάρτα είναι πιο απλές στη χρήση από άλλες μεθόδους και το ίδιο ποσοστό (67%) λένε ότι μείωσαν τον κίνδυνο να μην πληρωθούν.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Untapped Segment Programme της Visa. Το πρόγραμμα συστήθηκε για να υποστηρίξει τους μικρούς εμπόρους σε κλάδους με χαμηλά ποσοστά αποδοχής (ψηφιακών πληρωμών), από τη γεωργία και τη μεταποίηση (59%), έως τις υπηρεσίες επαγγελματιών (55%), τις καταναλωτικές υπηρεσίες (55%) και την εκπαίδευση (39%).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Περισσότερα