Interactive Marketing Conference 2011 - “Vision 20/20”

Εντός Ελλάδας

Image not found

Interactive Marketing Conference 2011 - “Vision 20/20”

Έναρξη 09:00 - Λήξη 20:00
Athens Metropolitan Expo, Αθήνα



Πως θα αναπτυχθεί το οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης μέσα στα επόμενα χρόνια; Ποιές καινοτομίες αναμένονται, και πως αυτές θα επηρεάσουν το σύνολο της διαφημιστικής αγοράς; Ποιοί θα είναι οι καθοριστικοί παράγοντες επιτυχίας του brand και της επιχείρησης σε αυτό το δυναμικά εξελισσόμενο περιβάλλον;

Απαντήσεις στα καίρια αυτά ζητήματα θα δοθούν στο φετινό Interactive Marketing Conference, το πληρέστερο συνέδριο για την ψηφιακή διαφήμιση στην Ελληνική αγορά που διοργανώνει το IAB Hellas, στα πλαίσια μιας επετειακής εκδήλωσης για τον εορτασμό των 10 χρόνων ζωής στην Ελλάδα.

Ανάμεσα στους φετινούς διακεκριμένους ομιλητές της εκδήλωσης έχουν ήδη επιβεβαιώσει την παρουσία τους διεθνείς κ.κ. Ruud Wanck, Head Of Interaction EMEA, GroupM/WPP, Tom Bowman, VP Global Ad Strategy & Operations, BBC, Michael Read, SVP & Man. Dir., comScore Europe και Luc Tran-Thang, VP & Head of Digital Advertising Business worldwide, Orange Advertising, οι οποίοι θα δώσουν το δικό τους στρατηγικό όραμα για το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης, του περιεχομένου, της καταναλωτικής συμπεριφοράς και των μετρήσεων και του mobile advertising αντίστοιχα.

Περισσότερες πληροφορίες