Το κατάστημα στα χρόνια της κρίσης Το 2nd Retail Management Conference σκοπό έχει να εξετάσει επίκαιρα θέματα της αγοράς λιανικής, όπως: - Λύσεις για διέξοδο από την οικονομική κρίση, που πλήττει την ελληνική αγορά λιανικής
- Τακτικές για τόνωση της ψυχολογίας των καταναλωτών, σε καιρούς απαισιοδοξίας
- Εξέταση σύγχρονων μοντέλων retail management
- Τάσεις για την εξέλιξη της ευρωπαϊκής και εγχώριας αγοράς λιανικής
- Διερεύνηση των ευκαιριών που προσφέρουν η αυξημένη διείσδυση του online shopping και η προσέγγιση του καταναλωτή μέσω multichannel επικοινωνίας
αλλά και να παρουσιάσει - Best practices λειτουργίας καταστημάτων, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας καταναλωτή
- Case studies δημιουργίας ταυτότητας καταστημάτων και προβολή του retail brand, από τις πιο επιτυχημένες retail εταιρείες
|