Οι πωλήσεις “έξυπνων” συσκευών αντέχουν την πανδημία του COVID-19
Ιδιαίτερα ανθεκτική στον COVID-19 αποδεικνύεται η παγκόσμια αγορά των “έξυπνων” οικιακών συσκευών, η οποία μάλιστα δείχνει να ευνοείται από τον περιορισμό στις μετακινήσεις, που επιβάλλει η πανδημία. Η παγκόσμια αγορά “έξυπνων” οικιακών συσκευών αναμένεται να αυξηθεί κατά 4,1% σε ετήσια βάση το 2020, με τις πωλήσεις να υπερβαίνουν τα 854 εκατ. μονάδες.
Η παγκόσμια αγορά “έξυπνων” οικιακών συσκευών αναμένεται να αυξηθεί κατά 4,1% σε ετήσια βάση το 2020Σύμφωνα με τις προβλέψεις της IDC (Worldwide Quarterly Smart Home Device Tracker), οι πωλήσεις συσκευών smart home, παγκοσμίως, θα υπερβούν το 1,4 δισ. συσκευές το 2024. Αυτή η επίδοση σηματοδοτεί έναν πενταετή ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 14%.
Οι “έξυπνες” οικιακές συσκευές παραμένουν αρκετά ανθεκτικές κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας του COVID-19. Η αγορά έχει χάσει μεν έδαφος το 2020, σε σύγκριση με προηγούμενες προβλέψεις, ως αποτέλεσμα της οικονομικής αβεβαιότητας, ωστόσο, αναμένονται θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης το 2020, σε όλες τις κατηγορίες συσκευών.
“Οι καταναλωτές αλλάζουν συνήθειες και προτεραιότητες. Οι δαπάνες για άλλους τομείς δραστηριότητας, όπως οι διακοπές και τα ταξίδια ή οι έξοδοι για φαγητό, μειώνονται. Ωστόσο, η στροφή των πολιτών προς το σπίτι, ευνοεί την αγορά των “έξυπνων” οικιακών συσκευών, οι οποίες παρέμειναν ευρέως δημοφιλείς”, αναφέρει η IDC.
Επιμέρους κατηγορίες
Οι συσκευές ψυχαγωγίας βίντεο αναμένεται να παραμείνουν η μεγαλύτερη κατηγορία για τον κλάδο του smart home, σε όλη την περίοδο της πρόβλεψης έως το 2024. Η κατηγορία θα αντιπροσωπεύει το 31,3% όλων των αποστολών το 2024.
Η σταδιακή αποκλιμάκωση των τιμών και οι πιο προηγμένες λειτουργίες, όπως το βίντεο 8Κ, τα μεγαλύτερα μεγέθη οθόνης, οι “έξυπνοι” βοηθοί και οι πλατφόρμες ροής, οδηγούν πολλούς καταναλωτές να αναβαθμίσουν τις τηλεοράσεις τους. Οι νέες υπηρεσίες, όπως το streaming gaming, θα διαδραματίσουν, επίσης, βασικό ρόλο στις αναβαθμίσεις του hardware σε όλο το σπίτι.
Οι πωλήσεις στη συγκεκριμένη κατηγορία του Video Entertainment αναμένεται να διαμορφωθούν στα επίπεδα των 354 εκατ. συσκευών κατά το τρέχον έτος, ενώ για το 2024 οι εκτιμήσεις ανεβάζουν τον όγκο των πωλήσεων στα 451 εκατ. συσκευές.
“Οι απαιτήσεις αυξάνονται, καθώς οι καταναλωτές περνούν περισσότερο χρόνο σε εσωτερικούς χώρους, ενώ ταυτόχρονα διευρύνεται ο αριθμός των συνδεδεμένων συσκευών εντός του σπιτιού”, σημειώνει η IDC.
Στο μεταξύ, οι “έξυπνες”συσκευές παρακολούθησης/ασφαλείας του σπιτιού, όπως κάμερες, κλειδαριές θυρών, κουδούνια και άλλα παρόμοια προϊόντα, επίσης αναμένεται να βρεθούν στο επίκεντρο του αγοραστικού ενδιαφέροντος. Ο φόβος της απώλειας, καθώς και οι ανησυχίες για την ασφάλεια, αναμένεται να οδηγήσουν μεγάλο μέρος της ανάπτυξης αυτών των προϊόντων.
Οι πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας θα αντιπροσωπεύουν ποσοστό 21,1% της συνολικής αγοράς smart home το 2024. Σε απόλυτους αριθμούς, στην παγκόσμια αγορά θα διατεθούν φέτος περισσότερα από 166 εκατ. “έξυπνες” συσκευές παρακολούθησης σπιτιού, για να φθάσουν τα 303,5 εκατ. το 2024.