Η αγορά των ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα αυξηθεί κατά 150% το 2022
Το 2022 αναμένεται να ανακάμψει η παγκόσμια βιομηχανία ηλεκτρονικών εισιτηρίων, οπότε αναμένεται όχι μόνο να βρεθεί στα προ COVID-19 επίπεδα, αλλά και ακόμη υψηλότερα. Καθώς οι πολίτες θα αρχίσουν σταδιακά να ταξιδεύουν εκ νέου, η βιομηχανία e-ticketing θα ανακάμψει, αλλά όχι πριν από το 2022.
Καθώς οι πολίτες θα αρχίσουν σταδιακά να ταξιδεύουν εκ νέου, η βιομηχανία e-ticketing θα ανακάμψει, αλλά όχι πριν από το 2022Σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Juniper Research, ο όγκος της έκδοσης online εισιτηρίων θα αυξηθεί κατά 150% το 2022, αυξανόμενος από τα επίπεδα των 12,7 δισ. το 2020 στα 32 δισ. το 2022. Οι αναλυτές υπογραμμίζουν ότι η αγορά των ηλεκτρονικών εισιτηρίων υπέστη λόγω COVID-19 μια πραγματική καθίζηση το 2020, καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 18 δισ. εισιτήρια το τρέχον έτος.
Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα συμβαδίσει με την επιστροφή των πολιτών στην κανονικότητα των ταξιδιών και των μετακινήσεων. “Η συνεχιζόμενη χαλάρωση των παγκόσμιων ταξιδιωτικών περιορισμών θα οδηγήσει σε αυξημένη ζήτηση εισιτηρίων για κινητές συσκευές στους τομείς των σιδηροδρομικών μεταφορών, του μετρό και των λεωφορείων, καθώς οι μετακινούμενοι επιστρέφουν σταδιακά στην εργασία τους”, αναφέρει η Juniper Research στη μελέτη “Digital Ticketing: Industry Trends, Opportunities and Market Forecasts 2020-2025”.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, η υιοθέτηση της online έκδοσης εισιτηρίων μέσω κινητών συσκευών είναι μια τάση, που πρέπει να ενισχυθεί την περίοδο μετά από την πανδημία. Οι συνολικοί όγκοι συναλλαγών για έκδοση εισιτηρίων χωρίς επαφή θα αυξηθούν από 1,7 δισ. το 2020 σε 13 δισ. έως το 2022, που μεταφράζεται σε αύξηση κατά 200%.
Σε απόλυτους αριθμούς, η αγορά του e-ticketing εκτιμάται ότι θα απωλέσει φέτος περίπου $400 δισ. μόνο από την αεροπορική αγορά, η οποία αντιμετωπίζει τεράστιες αρρυθμίες, καθώς ήδη για πολλές αεροπορικές εταιρείες το στοίχημα της επιβίωσης είναι ανοικτό. “Τα αεροπορικά εισιτήρια είναι ήδη εξαιρετικά ψηφιακά, με δυνατότητες, όπως το online check-in να είναι καλά εδραιωμένες. Επομένως, ο ψηφιακός μετασχηματισμός σε αυτόν τον τομέα έχει ήδη σε έναν βαθμό σημειωθεί. Κατά συνέπεια, οι συναλλαγές ψηφιακών αεροπορικών εισιτηρίων δεν προβλέπεται να φτάσουν τα επίπεδα πριν από τον COVID-19, πριν από το 2024”, τονίζει η ίδια μελέτη.