The lifeblood of businesses: Marketing Innovation & NPD
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
The lifeblood of businesses: Marketing Innovation & NPD
Έναρξη 09:00 - Λήξη 20:00
Πόσα νέα προϊόντα λανσαρίστηκαν στην ελληνική αγορά την τελευταία διετία;
Εν μέσω κρίσης, σε ποιό βαθμό η ελληνική αγορά επένδυσε στην καινοτομία;
Ποιες υπηρεσίες δημιουργήθηκαν και εξελίχθηκαν προσφέροντας λύσεις στους καταναλωτές;
Στις 5 Ιουλίου, σύσσωμο το ελληνικό Μάρκετινγκ δίνει την απάντηση: Η καινοτομία και η δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών είναι ο "αιμοδότης" της επιχειρηματικότητας.
Το "Marketing Innovation & New Product Development Showcase" συγκεντρώνει και παρουσιάζει όλα εκείνα τα case studies που έδειξαν και δείχνουν το δρόμο προς την καινοτομία και τη δημιουργία νέων προτάσεων προς τους καταναλωτές, εν μέσω ακριβώς οικονομικής κρίσης. Στόχος της διοργάνωσης είναι να αποτελέσει το «χωνευτήρι» όλων των προσπαθειών αντίστασης και απάντησης στην κρίση από το χώρο του Μάρκετινγκ, που είδαν το φως της δημοσιότητας την τελευταία διετία.
Στο "Marketing Innovation & New Product Development Showcase" οι ίδιοι οι marketers παρουσιάζουν τα projects που ξεχώρισαν, μέσα από γρήγορες και «σφιχτές» παρουσιάσεις διάρκειας αυστηρά 6 λεπτών και 40 δευτερολέπτων η καθεμία. Κάθε marketer καλείται μέσα σε αυτό το χρονικό περιθώριο και έχοντας στη διάθεσή του μόνον 20 slides για 20 δευτερόλεπτα το καθένα, να βγάλει στο φως την ουσία, να εξηγήσει το background και να εμπνεύσει το κοινό. Οι παρουσιάσεις διαδέχονται η μία την άλλη σε γρήγορο ρυθμό, δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα που σκοπό έχει να συγκεράσει εμπειρίες και ιδέες, δημιουργώντας έμπνευση και τελικά, ευκαιρίες.
More information