L’Oréal και εμπορικός πόλεμος: Πώς η εταιρεία σχεδιάζει να αντιμετωπίσει τις ΗΠΑ
Η L'Oréal αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από μεγάλες πολυτελείς μάρκες και μικρότερες εταιρείες που αξιοποιούν στο έπακρο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρά την αβεβαιότητα που προκαλούν οι δασμοί του Ντόναλντ Τραμπ και οι αδυναμίες στην κινεζική αγορά, ο CEO της L'Oréal, Nicolas Hieronimus, παραμένει αισιόδοξος για την εταιρεία και τις προοπτικές ανάπτυξής της.
Σε δηλώσεις του στο CNBC, ο Hieronimus ανέφερε ότι δεν ανησυχεί υπερβολικά για την επίδραση των δασμών που επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση Τραμπ. Η L'Oréal παράγει τα περισσότερα προϊόντα της στις ΗΠΑ, ενώ ορισμένα πολυτελή προϊόντα εξακολουθούν να εξάγονται από την Ευρώπη. Ο CEO της εταιρείας τόνισε ότι η καινοτομία και η στρατηγική τιμολόγησης θα επιτρέψουν στην εταιρεία να διαχειριστεί οποιαδήποτε νέα πρόκληση προκύψει. Ακόμη, αναφερόμενος στην κινεζική αγορά, ο Hieronimus παραδέχθηκε ότι η ζήτηση έχει υποχωρήσει λόγω διάφορων παραμέτρων, όπως η καταστολή κατά της διαφθοράς και η πανδημία COVID-19. Παρά τις προκλήσεις, παρέμεινε αισιόδοξος για τις μελλοντικές προοπτικές, δηλώνοντας ότι το 2025 ίσως φέρει βελτιώσεις, αν και δεν αναμένει άμεση αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η στρατηγική της L'Oréal επικεντρώνεται στην καινοτομία, με τον Hieronimus να σημειώνει ότι το 10-15% των εσόδων της προέρχεται από νέα προϊόντα κάθε χρόνο. Η εταιρεία συνεχώς επενδύει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων ενώ παράλληλα αναζητά νέες αγορές και ευκαιρίες επενδύσεων, όπως η πρόσφατη τοποθέτησή της στην αγορά των ενέσιμων καλλυντικών. Διαβάστε ακόμη Bloomberg: Billionaire ο Κρίστιαν Χατζημηνάς της Theon από την άνοδο του αμυντικού τομέα στην Ευρώπη Ευρωπαϊκή Άμυνα: Κομισιόν προς τα κράτη-μέλη – «Αγοράστε περισσότερα, καλύτερα και πιο ευρωπαϊκά» Reuters: Η ΕΕ προτείνει μείωση στις εισαγωγές χάλυβα κατά 15% λόγω των δασμών Τραμπ Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Δείτε περισσότερα