Έρευνες - Μελέτες

Rebound κάνει το 2023 η παγκόσμια αγορά Wearables

wearables-e1497292526108

Χρονιά ανάκαμψης θα είναι το 2023 για την παγκόσμια αγορά των Wearables, η οποία αναμένεται να κάνει φέτος δυναμικό rebound, μετά από την πτώση που σημειώθηκε - για πρώτη φορά στην ιστορία του κλάδου - το 2022. Για την τρέχουσα χρήση, οι διεθνείς αποστολές wearable συσκευών εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 504,1 εκατ. μονάδες, σύμφωνα με νέα στοιχεία της International Data Corporation (IDC).

 

Η αγορά αναμένεται να ανακάμψει το 2023 και να ακολουθήσει συνεχή ανοδική πορεία τα επόμενα χρόνιαΗ επίδοση αυτή αντιπροσωπεύει μια άνοδο της τάξης του 2,4% σε σύγκριση με το 2022, λόγω της διαρκώς αυξανόμενης ζήτησης για τα πιο δημοφιλή προϊόντα της αγοράς, που είναι τα ακουστικά και τα smartwatches, ενώ σε άλλα προϊόντα της κατηγορίας οι πωλήσεις θα παραμείνουν στάσιμες.

 

Η IDC προβλέπει ένα ιδιαίτερα θετικό μέλλον για τον κλάδο, με την αγορά να πετυχαίνει μονοψήφια ανάπτυξη τουλάχιστον έως το 2027. Ο πήχης των πωλήσεων Wearables στην παγκόσμια αγορά μπαίνει στα 629,4 εκατ. μονάδες το 2027, που μεταφράζεται σε σύνθετο μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 5,0% έως τότε.

 

Από τις επιμέρους προϊοντικές κατηγορίες των Wearables, τα ακουστικά θα είναι η πλέον δυναμική, καθ’ όλη την περίοδο αναφοράς έως το 2027. Η IDC εδράζει αυτήν την εκτίμηση στο γεγονός ότι οι χρήστες αναζητούν, πλέον, μια νέα wearable συσκευή προκειμένου να αναβαθμίσουν τα προϊόντα, που αγόρασαν τα έτη 2020 και 2021, όταν οι αποστολές ακουστικών έφτασαν στο αποκορύφωμά τους.

 

Οι μεγαλύτερες αγορές

Η Ινδία έχει ήδη ξεπεράσει τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα όσον αφορά το μέγεθος της αγοράς των Wearables και θα παραμείνει η μεγαλύτερη αγορά στο μέλλον χάρη στο εύρος των συσκευών χαμηλού κόστους.

Εκτός από την Ινδία, άλλες ασιατικές χώρες μαζί με τη Μέση Ανατολή και Αφρική, θα ηγηθούν όσον αφορά την ανάπτυξη των πωλήσεων wearable συσκευών, ενώ η Κίνα και οι ΗΠΑ θα παραμείνουν η δεύτερη και η τρίτη μεγαλύτερη αγορά, αντίστοιχα.

 

Σε άνοδο τα smartwatches

Τα “έξυπνα” ρολόγια - smartwatches - επίσης αναμένουν άνοδο των πωλήσεων, που ξεπερνά τον μέσο όρο αύξησης της συνολικής αγοράς. Τη δυναμική στον κλάδο των smartwatches δίνει η στροφή των καταναλωτών από τα “έξυπνα” βραχιόλια (wristbands) στα smartwatches και σε ορισμένες περιπτώσεις, από τα βασικά έξυπνα ρολόγια στα πιο προηγμένα.

 

Παρά την πίεση από τα smartwatches, τα wristbands δεν αναμένεται να εξαφανιστούν από την αγορά, καθώς αυτές οι συσκευές θα συνεχίσουν να προσελκύουν χρήστες, που αναζητούν απλούστερες λύσεις.

 

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της IDC, όλες οι άλλες κατηγορίες των Wearables, συμπεριλαμβανομένων των “έξυπνων” ρούχων, των “έξυπνων” δαχτυλιδιών, των “έξυπνων” γυαλιών, αναμένεται επίσης να κινηθούν ανοδικά σε επίπεδο πωλήσεων το 2023, αν και με πολύ μικρότερα ποσοστά ανάπτυξης.

 

“Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στο μακρο-οικονομικό περιβάλλον, η ζήτηση για Wearables θα κινηθεί έντονα ανοδικά φέτος. Αναμένουμε νέες συσκευές να κυκλοφορήσουν μέσα στο 2023, το λανσάρισμα των οποίων συμπίπτει με την κινητικότητα για αντικατάσταση συσκευών, που έχουν αγοραστεί πριν από αρκετά χρόνια. Αυτό δημιουργεί έναν ενάρετο κύκλο για μελλοντικές αγορές τα επόμενα χρόνια, με αποτέλεσμα τη συνεχή ανάπτυξη για τη συνολική αγορά”, σχολιάζει η IDC.